مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خبر داد:

رتبه سوم آذربایجان شرقی در کشور/ افزایش ۲.۵ برابری سپرده ها در بانک

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از کسب رتبه سوم این استان در سطح کشور خبر داد و گفت: در طول دو سال گذشته میزان سپرده های مشتریان در بانک توسعه تعاون استان 2.5برابر شده است.
رتبه سوم آذربایجان شرقی در کشور/ افزایش 2.5 برابری سپرده ها در بانک

مسعود کردستانی که در صبحانه کاری با همکاران مدیریت شعب استان سخن می گفت؛ افزود: در سایه همدلی، وفاق و تلاش همکاران و افزایش اعتماد مشتریان میزان سپرده ها نزد این بانک افزایش چشمگیری داشته است.
وی در ابتدا، سالگرد تأسیس بانک را تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای اربعین حسینی را گرامی داشت. همچنین روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
وی با اشاره به ۱۵ مرداد ماه سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون اذعان داشت: طی این ۱۶ سال گذشته عملکرد بانک توسعه تعاون در مقایسه با بانک هایی با چندین دهه سابقه چشمگیر است چرا که هم اکنون این بانک جوان تمام خدمات نظام بانکی کشور را ارایه می دهد با این تفاوت که بانک توسعه تعاون بانکی چابک و پویا است.
کردستانی ضمن یادآوری سختی‌ها و فراز و نشیب‌های روزهای ابتدایی، تأکید کرد که این موفقیت‌ها به آسانی به دست نیامده‌اند و نتیجه تلاش مستمر و همدلی تک‌تک همکاران در طول این سال‌هاست.
به گفته او، بانک توسعه تعاون در حوزه عملکردی توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند و همه کارکنان در رشد و بالندگی آن نقش مؤثر داشته‌اند.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با اشاره به رشد سریع بانک، به لزوم ایجاد موج جدید تحول و تقویت بانکداری دیجیتال تأکید کرد و افزود: باید بهره‌وری سیستم و شعب را بیش از پیش ارتقا دهیم.
وی با اشاره به آمار بانک گفت: در دو سال گذشته، تعداد تفاهم‌نامه‌ها به ۱۳۰ مورد رسیده و استان در شاخص قیمت تمام شده بانک رتبه دوم کشوری را کسب کرده است. منابع بانک از ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۳۶ هزار میلیارد تومان رسیده و عملکرد پرداخت تسهیلات در چهار ماه نخست سال جاری ۱.۵ برابر کل سال ۱۴۰۱ بوده است.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام رتبه استان ها در شاخص های ارزیابی عملکرد بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در جذب منابع رتبه سوم و در جذب مشتریان جدید رتبه دوم و در کل ؛ رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
او همچنین اشاره کرد که شعب استان با تجهیز به ۱۰۰ دستگاه رایانه، افزایش ۱۰ برابری خدمات ارزی به رتبه دوم کشوری، موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌اند.
کردستانی به وجود دو پرونده مطالبات مهم اشاره کرد که در حال تعیین و تکلیف است و تجهیز منابع و فروش اقلام مازاد نیز به عنوان اولویت‌های اصلی مطرح شدند.
وی در عین حال به چالش سودآوری و ضرورت کنترل افزایش مطالبات اشاره و تأکید کرد.
کردستانی از همکاران خواست برای سال جاری با برنامه‌ریزی دقیق و مشارکت فعال، جذب منابع و انتقال حساب‌های واحدهای بزرگ را در اولویت قرار دهند تا بانک در مسیر اعتلا و توسعه بیش از پیش حرکت کند.

پیام آذربایجان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://payamazarbayjan.ir/?p=12866

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

هیچ محتوایی موجود نیست

پیشنهادی: