تازه ترین اخبار :
- آن سوی مرزها، این سوی دلتنگی
- چرا به عنوان یک دختر از مادرم خشمگینم، اما به عنوان یک زن دلم برایش میسوزد؟
- تکثر و تنوع جامعه را به رسمیت بشناسیم/ برای همه دختران و زنان ایرانی باید برنامه داشته باشیم
- روایت خانه تاریخی کلکته چی؛ از ویرانی تا احیا
- مجتمع امداد و نجات آزادراه تبریز- سهند با صرف ۲۵۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است
- مُهر پایان دولت پزشکیان بر گره ۳۳ ساله اراضی فاز دوم خاوران تبریز
- ۷۸ گروه دامپزشکی بر ذبح دامهای قربانی تاسوعا و عاشورا در آذربایجان شرقی نظارت میکنند
- همافزایی دستگاههای اجرایی برای حمایت از درمان ناباروری ضروری است
- طرح تفصیلی شهرک خاوران۲ ابلاغ شد
- آغاز عملیات کنترل بیولوژیکی پشه و حشرات موذی در منطقه آزاد ارس
سرویس خبری رابطه مادر و دختر

چرا به عنوان یک دختر از مادرم خشمگینم، اما به عنوان یک زن دلم برایش میسوزد؟
این پرسش یکی از عمیقترین تجربههای عاطفی بسیاری از زنان است؛ تجربهای که در آن خشم و دلسوزی بهطور همزمان در کنار یکدیگر حضور دارند. اگرچه این دو احساس در ظاهر متناقض به نظر میرسند، اما در واقع میتوانند نشانهای از رشد روانی، بلوغ عاطفی و افزایش آگاهی فرد نسبت به خود و گذشتهاش باشند.
